RSS

herbalife kullananlar

09 Ara

Yazılan mesajlar

coşkun (30/09/2012 17:26)
Konu : sağlıklı beslenme
Mesaj : Ali İhsan bey hörblafe kullanmak istiyorum ama ürünleriniz hakkında tam bilgi sahibi değilim. Ürün sahipleri kimler, geliri kime gidiyor, ürün nelerden yapılıyor, hijyenik mi, yan etkileri var mı? internetten satılan bazı ürünler daha sonra bakanlık tarafından toplatılıyor sağlık gerekçesiyle, onun için insan faydalı ürünlere bile tereddütle bakıyor, atalarımızın dediği gibi kurunun yanında yaşta yanıyor, bu konuda beni aydınlatırsınız sevinirim.
kutsal (23/09/2012 23:30)
Konu : acilllll
Mesaj : merhaba ben acil zayıflamak istiyorum bana hangi ürünleri önerebilirsiniz
TÜLAY (19/09/2012 10:06)
Konu : zaytıflamak
Mesaj : merhaba ben hataydan yazıyorum herbilife kullanmaya başladım 31 ağustostan itibarenn sabah aç karnına çay sonra 2 ad lift tablet 20 dk sonra sheke içiyorum fazla çay içemiyorum 3-4 bardak suda içemiyorum1,5 lt ancak akşam az kaçamak yapıyorum ama ekmek hiç yemiyorum şuan 93 kğ 96 kiloydum ben neden çok az kilo verdim millet 1 ayda 10 kğ veriyo sorun bende mi ne olur cvp verinnnn
fevzi (18/09/2012 20:11)
Konu : Ürünler
Mesaj : Ürünleri yaklaşık 9 yıldır ailece kullanıyoruz Herbalıfelıne shahke Bitkisel Konsantre Toz ve Dış beslenme ürünlerinden özellikle gece kremi ve şampuan. Hepsi harika ve kullandığımız ürünler sayesinde 10 yaş daha genç görünüyoruz. Çocuklarıma Herbalıfelıne’ her gün düzenli kullandırıyoruz. Teşekkürler Herbalıfe…
Fatma Türktekin (18/09/2012 13:52)
Konu : Nalan”a cevap
Mesaj : Nalan”cığım ben hamileyken Herbalife ile beslenmeye devam ettim.Ufak değişiklikler var Tang Kuei, Thermo Complete dısında her ürünü kullanabilirsin. Ama kilo vermeye calımayacaksın, o yuzden 1 öğün shake 2 öğün yemek, aralarda sağlıklı atıştırmalıklarla hem kendini hem de bebeği iyi beslemiş olursun. Ha bir de çay tüketimi önemli, yeşil çay içerdiği için çok acık 2 bardak içebilirsin en fazla. Hamileliğin 27 . haftasından itibaren bebeğin beyin gelişimi için Herbalifeline(balık yagı) kullanımını ihmal etmeden kullan.
Program su (en saglıklısı) sabah 1 öğün shake le güne başla, sütle hazırlamak daha iyi, arkasından vitamin, lif tablet ve balık yağını bol suyla iç, vitamin alımını bir de aksam yemeginden sonra tekrar et. Bol su iç vitaminlerden sonra. Canın ne isterse abartmadan ye :)
Bir de dış beslenme var tabi Herbalife kremlerini ,maske ve şampuanını cilt tipinize ve yaşınıza uyanını gönül rahatlığıyla kullanabilirsin tüm hamilelik boyunca, kendinize bakarken bebeği de kimyasallardan uzak tutmus olursun:)
Fatma Türktekin (18/09/2012 13:37)
Konu : Eşimin hikayesi
Mesaj : Eşim de benimle birlikte daha önce kilo verdi,sonra bir ara hiç bir ürünü kullanmadı. En son bu Ramazan’da reflüsü olduğu için gece yemek yiyemiyordu. Benim tavsiyemle eskiden olduğu gibi gece shake içmeyi kabul etti, büyük bir bardak süte 3 kaşık katarak içine de biraz tarcın, ona shake ler hazırladım. Ramazan da iftarda yenen tatlılara ragmen kilo verdi 5-6 kilo kadar ve daha da önemlisi mide ilacını bıraktı, reflüsü tekrar etmedi. Geceleri müthiş bir yanmayla uyanıyor bir daha da uyku tutmuyordu, şimdi ürünlerin tam bir müdavimi oldu, vitaminleri bile benden önce hatırlıyor bana da hatırlatıyor. Biz ailece Herbalife ürünleri ile besleniyoruz,yanında da mümkün olduğunca ev yemeği kullanmaya dikkat ediyoruz.Enerji seviyemiz çok iyi, büyük oğlum Formül 1 i en çok muzla seviyor, bir cay kasıgı kadar da kakao alıp karıstırıyoruz. Bunun dısında en sevdiği ürün lift off,sağlıksız bagımlılık yapan enerji içeceklerini kullanmıyoruz.Ice tea yerine de alternatif buldum bizim cay:) tatlandırıcı ile light oluyor ve buz
Fatma Türktekin (18/09/2012 13:22)
Konu : Yaşam kalitemi değiştiren ürünler
Mesaj : Herbalife’i anlatmaya ne kelimeler ne sayfalar yeter benim için :) Ama deneyeceğim özetlemeyi:Arabama konan bir el ilanıyla değişti her şey, önce sadece Formül 1 ve vitaminle başladım programıma,2 öğün shake bir öğün sağlıklı abartısız ( ama bazen fast food bile oldu) yemek, aralarda meyve ile 8 ay gibi bir zamanda (hileler yaptığım için) 20 kilo verdim. İlk 2 aydan sonra thermo complete, tang kuei, lif tablet de dahil oldu programa ve özellikle lif tablet sayesinde açlık hissi azaldı dolayısıyla hileler de :) 20 kiloyu verince hem rahatladım hem de şimardım galiba, hamileliğin de verdiği “kilo alma lüksü” ile hamilelikte biraz abarttım ve tekrar kilo aldım ama hamilelik boyunca Formul 1, vitamin, lif almaya devam ettim.Çok sağlıklı bir hamilelik geçirdim 36 yaşa rağmen, kilo kontrol yapmadığım dönemde bile 1 öğün shake hep almaya çalıştım.Şimdi oğlum 5 yaşında ve ben ertelediğim programımı yeniden uyguluyorum, sonucu bildiğim için de çok rahat içim. 2006 dan bu yana Herbalife dış beslenme vazgeçilmezim <3
ilknur özkan (18/09/2012 00:28)
Konu : sanırım mutlu ve huzurluyum :))
Mesaj : 1 ay oldu yeniden herbalife ürünlerine başladım metebolızma yasım 2 yas gencleşmiş 2 beden incelmişim onu kıyafetlerden anladım :)) yag endeksım 2.4 azalmıs bugun ölçüldüm ve yeniden eskisi gibi mutluyum ya ben bu ürünleri herbalife ailesini çok seviyorum iyiki varsınız sizleri çok seviyorum muck :D
emine özcan (15/09/2012 01:52)
Konu : herbalife
Mesaj : merhaba. ben zayflamak uğruna pek çok şey denedim.hatta bazılarındsan zarar bile gördüm. sonra eşimin zoru ile ki böyle her gördüğüm ürünü aldığım içn çok kızıyordu diyetisyene gittik. vderilen diyet programları ile de bi sonuç alamadım. sizi zaten duyuyordum eskiden beri ama bir turlu kullanmk nasip olmadı. şimdi herbalife kullanmaua kararverdim fakat bu kezde eşimşiddetle karşı çıkıyor! diğer ürünşer gibi zarar görmemden korkuyor , ben araştırdım, kullnanarkadaşlarım da var fakat ikna edemiyorum. sizden ricam eşimi ikn edebilecek bilgiler yollayabilir misniz. eğer ben snuç alısam aslında kendisininde ihtiyacı var, oda kullanacaktır mutlaka. bu sizin sorununuz değil elbette ma belkş yardımı olursunuz diye yazayım dedim zira fazla kilolarımdan dolayı hamile de alamıyorum.. acil ve sağlşıklı olarak zayıflamam gerek ve size güveniyorum
Ayşenur (13/09/2012 02:30)
Konu : Almanyada herbalife
Mesaj : Merhabalar,
Ben 7 yıl önce Herbalife ürünlerini Türkiyede iken kullanmıştım. Şu an Almanya’da yaşıyorum ve bir Türk Herbalife Distribütörü arıyorum. Münih’te veya yakın yerlerde bir distribütör varsa bana ulaşmasını sağlayabilirmisiniz.
Ahmet Ö. (13/09/2012 00:44)
Konu : akşamcı göbeği
Mesaj : ben sabahları kahvaltı etmiyorum bi çay bi sigara tamam. öğlende çok hafif belki poça belki bi simit yiyorum. yanlızca akşamları yiyorum fakat ondada alkol alıyorum. günde sadece bir yemek yiyorum ama aşırı bi şekilde şişmanlamaya devam ediyorum!!! akşam yemeğinde alınan alkolün zararı varmı demicem, elbette zararlı fakat sadece iki duble rakı içiyorum diye bu kadar kilo alınabilir mi?akşam yemek diyorumda oda doğru belli yemek bile sayılmaz aslında. rakının yanındaki mezelerle idare edreim genelde. beyaz peynir kavun karpuz falan. ama artık nefes almakta bile zorlanır oldum, iş yerinde bir arkadaşım sizin ürünler ile baya zayıfladı fakat ona da soramıyorum açıkçası. bana mailime bilgi yollayabilirmisiniz, ne yapmam lazım, nasıl olur, ben gerçekten zayıflayabilirsem çok mutlu olacagım. YArdımlarını bekler iyi çalışmalar dilerim
nalan (11/09/2012 16:07)
Konu : hamileyim
Mesaj : hamileyim saglikli kilo almak istiyorum.. herbalife urunlerini hamilelikten once kullaniyodum ama simdi bi zarari olurmu.. hamileyken hangi urunleri tavsiye ediyosunuz ve ne siklikta kullancam
seda (22/08/2012 14:03)
Konu : kilo
Mesaj : merhaba ben doğum yaptıktan sonra kilolarım başıma bela oldu.burda derdini anlatan her insan gibi her yolu denedim zayıflama hapları..vs.en son gecen yaz lipo yaptırdım ve doktor operasyon esnasında yağlarımın çok sert bir taş gibi olduğunu söyledi ve ameliyat 4,5 saat sürdü.ve ben yine sadece son 3 ayda tekrar kilo aldım.çünkü sporu bıraktım.şimdi sorum ürünü çok araştırdım tek kafama takılan şey;ürünü bıraınca kilo alınıyor gini şikayetler okudum.bunun olmaması için ürün bırakma nasıl olmalı ve kilo kontrolü nasıl sağlanmalı.ben detaylı ve anlaşılır bir açıklama bekliyorum ve bunu mailime istiyorum.şimdiden tşk
eylem (15/08/2012 09:16)
Konu : tebrikler aysz topallar..
Mesaj : tebrikler ayse hanim sizin yazinizi gorunce bende cok sevindim insallah bende 23kiloyu verdigimi gorurum suanlik iyi dior 1.5kilom falan oldu kaybettigim ama bakalim hayirlisi :)))
Ayşe Topallar (13/08/2012 23:15)
Konu : Herbalife ile bendee çookk mutluuyuumm :))
Mesaj : eylem hanımın yazılarını okuyunca acıkcası bende memnuniyetimi buradan yazmak istedim :) çevreme zaten haykıryoum her gün :) 5 ayda tamtamınaa 23 kilo verdiimmm:))))) hiiçç açlık hissetmiyorum.. ve eskisine oranla çok da ha fazla enerjim var.. teşekkürler herballife :)))
eylem (11/08/2012 17:08)
Konu : MUTLUYUMMMMMMMMMMMMMM
Mesaj : Selammm ben tekrardan eylem :-)))) bugun herbalifeyle 3cu gunum ve tartiya ciktim gozlerime inanamadim 1kg gitmis bileeeee o kadar sevincliyimki inanamassiniz :))) herbalife le tek problemim aksam uzeri biraz acikiyorum ve oyle vakti biraz uykulu oluyorum miydem bulaniyor ama oda gecermis aradim sordum haydi bakalim zayifladigimi gordugum gunlere..
EYLEM (09/08/2012 21:32)
Konu : NE YAPMALIYIM..?
Mesaj : SELAMM ben dun belirttigim gibi herbalife ile zayiflamaya karar verdim ama benim sorum olacakti simdi gunde 2defa shake iciyorum sbh ve oglen aksamda saat 5gibi yemegimi yiyorum cok diil ama.. sonra 3tane sbh ogle aksam vitamin hapim var onu atiyorum.. birde 2ser adet bidaha hap atiyrum ama adi ne bilmiyorum.. simdi karnim acikdikca ben istedigim kdr meyva yiye bilirmiyim yada onada dikkat etmem gerek…? yada en iyi meyva ne acikinca bundan ibir iki adet yiye bilirsiniz problem olmaz dediginiz bisey varmi ? ben bugun ekstra sbhtan aksama kdr 1salatalik 1elma 1tomates ve bir erik yedim fazlami
“Herbalife programına başladığınız için tebrik ediyoruz Eylem hn.. İki öğün yerine Herbalife Shake ve bir öğünde serbest yemeğinizi yediğinizde kilolarınızı kontrol edebileceksiniz. Ara atıştırmalarınız da gayet güzel. Size tavsiye edilen su miktarını da içmeyi sakın ihmal etmeyin. “
Editör Notu
eylem (09/08/2012 02:19)
Konu : herbalife basladim..
Mesaj : bugun herbalife icmeye basladimm.. dogumdan dolayi 23kilo kdr fazlaligim var.. sbh kalktigimda 2tane hap var onu atiyorum turkcesi ne bilmiorum :))) onun pesine vitamin hapi var onu atiyorum sonra shakemi hazirlayip onu iciyorum ogle abartmayacak kadar yemegimi yiyorum sebze agirlikli sonra aksam shakemi iciyorum pesine herbalifen cayini iciyorum meyvemi yiyorum ve aksam 7de yemege stop bakalim bir ayda ne kadar zayiflayacagim cok merak ediyorum :)))
Aysun Ö. (01/08/2012 23:06)
Konu : Omega vce Shake kullanımı
Mesaj : Sayın yetkililer,
Omega 3 ile ilgili videonuzu seyrettim, gerçekten çok etkileyici! Ve tüm ailemle birlikte omega3 abletinizi kullanmaya karar verdik. Bir kaç sorum size;
-Çocuklardaki beyin gelişimi ve hafıza üzerine etkilerini gördüm ve inandım ama ilaç gören büyükler hakkında soru sormak istiyorum; eşimin yüksek tansiyonu var ve ilaç kullanıyor benimde şekerim var ve bende ilaç kullanıyorum. Bizim kullandığımız ilaçlar ve hastalıklarımız üzerinde bir etkileşim yapar mı? Kilo sorunumuz olmamakla birlikte “Besleyici Shakae” karışımınızı da kahvaltıda kullanmak istiyoruz, bu iki ürünü anne baba olarak bizle buı hastalıklarla nasıl kullanabiliriz, daha doğrusu kullanabilir miyiz ? Cevabınızı bekler, hayırlı işler dilerim.
Fatma Çakmak (14/07/2012 20:52)
Konu : Karamürsel’de Herbalife ofisi
Mesaj : Merhaba sayın yetkililer,
Kocaeli Karamürsel ilçesinde Herbalife ofisiniz var mı? Varsa adres ve telefonunu göndermenizi rica edeceğim. Yok ise eğer; ürünleri nasıl alabilirim? Ücretsiz yağ ölçümü hizmetinizden de yararlanmak istiyorum. Bu konuda yardımlarınız beklerim.
“Fatma hn, Karamürsel ilçemizde şimdilik ofisimiz yok. 15 günde bir gün Karamürsel’e gelerek oradaki müşterilerimize hizmet veriyoruz. Dilerseniz geliş tarihimize randevu verebiliriz, dilerseniz de İzmit merkez ofisimizi ziyaret edebilirsiniz.”
Editör Notu
 
2 Yorum

Yazan: Aralık 9, 2012 in Uncategorized

 

2 responses to “herbalife kullananlar

  1. İlkay

    Mart 21, 2014 at 2:00 am

    Merhabalar ben ilkay İstanbuldan herbalife ile yaklaşık 4 sene önce tanıştım ve şunu söylemeliyim bu ürünü düzenli kullandığınızda kendinizi inanılmaz iyi hissediyorsunuz formul1 çay vitamin ve lif hapiyla birlikte. O zamanlar 88 kiloydum ve duzenli herbalife kullanmam sayesinde 3 ayda 6 kilo verdim masabaşı bir işim var ve de pek haraket edemiyodum. Derken askere gittim orada sigaraya basladim ve normal olarak herbalife kullanamadim 1 sene boyunca kilom sabit kaldi. Askerden dondugumde sigarayla beraber herbalife kullanmayi denedim inanin böbrek dalak heryerim agriyor ve sikintilar cekiyordum kullanamadim, herbalife artik benim icin bitmişti şu an 102 kiloyum tekrar herbalife kullanmayi düşünüyorum o eski enerjik günlerime dönebilmek için. Acaba sayin yetkili herbalife ile sigara ve alkol kullaniminin ne gibi zararlari var sitede de bahsediyor sigara kullaniminizi azaltin veya birakin diye. Tekrardan herbalife kullanip o eski enerjik gunlerime geri donmekbece. Siz ne diyorsunuz?

     
  2. gül

    Eylül 21, 2014 at 11:35 pm

    ayşenur hanım almanyada herbalife distribütörü canan yılmaza ulaşabilirsiniz tel 4917692828983

     

Bir Cevap Yazın

 
Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

